Konference Muzea bez bariér si klade za cíl představit různorodé přístupy k zajištění přístupnosti muzeí a galerií, a to jak v rovině fyzické, tak obsahové. Tematicky se zaměřuje především na osoby se specifickými poruchami učení, zejména s dyslexií, a představuje edukační, designové i komunikační strategie, které zohledňují jejich potřeby. Zvláštní pozornost je věnována návštěvnickému zážitku a jeho formování prostřednictvím technologií, mezioborové spolupráce a inkluzivního designu.
Akce je součástí výzkumného projektu Muzea bez bariér, který realizuje Fakulta multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně ve spolupráci s Gočárovou galerií v Pardubicích.
Kapacita 90 osob.
Účast zdarma po předchozím přihlášení. Prostřednictvím mailu je nutné přihlásit se i na workshopy.
Na konferenci je zajištěn bezbariérový vstup. Do mailu uveďte, zda vyžadujete z hlediska přístupnosti zajistit: • simultánní přepis do českého znakového jazyka • simultánní přepis • asistence s doprovodem
Díky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich
potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“, nebo je můžete odsouhlasit jednotlivě v „Upravit nastavení“.
Co jsou cookies a proč je používáme
Cookies jsou malé datové soubory, které pomáhají webu správně fungovat a vám zpříjemňují jeho prohlížení. Stránky, které otevřete, ukládají cookies do vašeho prohlížeče a zapamatují si informace, které využijí při vaší příští návštěvě.
Vyberte úroveň cookies, kterou chcete povolit
Technické cookies
Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Analytické cookies nám řeknou, jaké stránky jsou nejnavštěvovanější, jak se lidé na web dostanou (například z výsledků vyhledávání, z odkazů na jiných stránkách apod.), na co klikají, jak dlouho zůstávají apod. Díky tomu víme, co funguje a co naopak máme zlepšit. Jinými slovy, když máte zapnuté analytické cookies, pomáháte nám web dál vylepšovat.
Marketingové cookies slouží k tomu, abychom vám mohli ukazovat reklamy na produkty, které vás zajímají, a to jak na našem webu, tak jinde na internetu. Cookies si například zapamatují, že jste se dívali na hypotéku, a potom vám ji připomenou jako reklamu na jiných stránkách nebo třeba na sociálních sítích. Když je vypnete, reklamních nabídek uvidíte stejně, ale nebudou založené na stránkách, které jste navštívili.